משאלות הלב

השנה תגשימי את משאלת הלב שלך!

 

ללכת אחרי הלב זה להרגיש, לדעת ולחיות את מי שאני בצורה המדויקת, הקלה והמהנה ביותר.

זה סוף לחיפושים. זה סוף לתקיעות. זה סוף לתחושת ההחמצה.

זה לחיות בכל ההוויה רטט של שמחה והרמוניה, ולהרגיש כל הזמן, בזמן הנכון במקום הנכון.

 

אני יודעת איך זה להרגיש במקום הלא נכון או בזמן הלא נכון. אני יודעת איך זה מרגיש כשהלב כל כך כמהה למשהו והמציאות לא מציגה את זה לא משנה כמה מנסים. אני יודעת שיש תמיד סיבות מופלאות ל"למה זה לא קורה", וכמה מרגיז זה לקבל את זה כתשובה. אני יודעת כמה מתסכל זה כשאנחנו מתעקשים על משהו שלא נכון לנו, עד כמה מאכזב כשמצפים, עד כמה ריק בלב כשהרצון כל כך נוכח והמציאות ריקה.

 

פגשתי בדרכי המון בחירות לא נכונות, נעשו מהראש החושב, מניתוח מידע, ממה יחשבו אחרים, והכי חמור – ממה אני אחשוב על עצמי אם…
שמעתי הון של סיפורים על למה לא, ואיך אי-אפשר, והנסיבות, ושככה זה בחיים.

 

אחרי 7 שנות מחקר עומק ורוחב, חוצה גבולות, אני מבינה יותר מכל, איך זה עובד, מתי זה לא עובד, וכמה תיאוריות חלקיות יש שם בחוץ שהבטיחו לי הרבה וקיימו מעט.

אחרי 7 שנות מחקר, והמון נשים שחיות היום במציאות את משאלות ליבן, אני יודעת שאספתי בלנד ייחודי של המון כלים ליצירת מציאות, שעושים את ההבדל הגדול בהגשמה בפועל.

 

המון אנשים מלמדים איך להגשים חלום. להגשים חלום זה קל, זה עובר דרך שינוי מחשבתי. זה בעיקר טכני ברמת ההגשמה.

להגשים משאלת לב – זה לצעוד בנתיב הייחודי שהנשמה ביקשה לעצמה בהגיעה לכאן. להיות בדיוק-קסום מול כל בחירה שאנחנו לוקחים במציאות שלנו, שמורכבים מבחירות אינסופיות.

 

אפשר להגיע למקצוע הנכון ועדיין לא להרגיש מוגשמת ומסופקת.

אפשר להאמין שמצאתי את האביר, ועדיין זה לא יעבוד במציאות.

 

כדי שזה יעבוד נכון, כל הזמן, אנחנו חייבות לשמור נאמנות לדרך הלב, להקשיב לאינטואיציה, ולתת לראש לעשות את החישובים שלו רק אחרי שהלב החליט. ראש-לב-בטן הם המצפנים שלנו, והם חייבים בכל רגע נתון להיות מסונכרנים ומאוחדים בבחירות שלנו.

 

כדי להיות נאמנה ללב, אנחנו חייבות ליישר קו פנימי, ליצור תשתיות איתנות. תשתיות של אהבה עצמת, קבלה והערכה עצמית, לדעת מהם הגבולות שלנו, הן הכרחיות כדי לדעת עד הסוף, בכנות אמיתית מהו הרצון שלנו. לא בערך, לא מעורפל, לא מה אני חושבת שאפשרי. מה אני רוצה!

 

כשהתשתיות איתנות, כשהמצפנים מכוונים, או-אז אפשר לשחק עם כלים ליצירת מציאות, ולהתחיל לחגוג את הקסם של החיים האלה. לגלות כמה זה כייף לחזור לשחק, ליצור מציאות, להגשים, לחיות את משאלות הלב, להגשים חלומות, להשיב שובבות, נעורים וסקרנות למשחק החיים.

 

אני מזמינה אותך לשחק איתנו במפגש מיוחד המרחיב את גבולות הלב, ומעורר את שבילי ההגשמה במקומות שטרם ביקרת בהם בעבר

  • במפגש נתחבר לאנרגיה ולתדר המיוחד של הלב
  • נזהה במדויק את רצון הלב, הרצון הנשמתי
  • נחווה בגוף איך זה מרגיש כשמשאלת הלב מוגשמת
  • נרפא סיפורים ישנים שמעכבים את ההגשמה הלכה למעשה במציאות