פנדה בחופשת לידה

ילדת לא מזמן?  את לקראת סיום הריון?  מחפשת מתנה לחברה שילדה?

בדיוק הזמן להכיר את

חופשת לידה, מתנה לחופשת לידה, מתנה ליולדת

התקופה שאחרי הלידה היא ראשונית וחדשה לכולם, לתינוק, להורים.

הלב מלא בשמחה, התרגשות, בלבול, חוסר ודאות, אושר, חששות, עייפות.

הרבה ביחד והמון לבד.

החיים לאחר הלידה לא דומים לחיים שהכרנו. זוג הפך למשפחה, משפחה גדלה לארבעה או חמישה, וכמו בכל שינוי לוקח זמן ללמוד את המצב החדש.

תקופת חופשת הלידה לרוב אינה פשוטה. לילות בלי שינה, ניסיונות הנקה, שעות ארוכות של בכי וכאבי גזים שנכנסים לתוך הלילה, חוסר זמן לעצמך, הקושי לאכול ארוחה נורמלית בלי שיפריעו לך…

אבל בצד כל אלה יש המון כיף, אושר ואהבה עצומה שמילים לא יוכלו להסביר.

בדיוק עבור התקופה הזו, ריכזנו עבורכם פתרונות מעולים להקל עליכם ההורים ועל התינוק או התינוקת שלכם.

כחבילה אחת, עם  כל מה שצריך בחופשת הלידה:

  • 2 טיפולים לבחירה לאמא או לתינוק מגיל לידה ועד 3 חודשים, מתוך מבחר טיפולים כגון: ייעוץ תזונתי לתינוקות, ייעוץ הנקה, רפואה סינית, אוסטאופתיה, תמיכה רגשית ועוד (בשווי כ-500 ₪).
  • מפגש בקליניקת ההנקה של ניבי יעקב, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, כאן אצלנו בפנדה. (בשווי של 60 ₪)
  • שיעור יוגה לאחר לידה במרכז היוגה דארמה לבחירתך: יוגה לאימהות עם התינוקות, יוגה ועיסוי לתינוקות או יוגה עם שירות בייביסיטר (בשווי של 60 ₪).
  • 50 ש״ח מתנה ברכישת מנשא מ'המנשא הנכון' דרך האתר או דרך נקודת מכירה של 'המנשא הנכון' ברחובות
  • שובר הנחה בסך 20% לסדנת SmallTalk – לדבר עם תינוקות, מבית לריסה גינת. קורס ייחודי להורים שבדרך ולהורים לתינוקות החל מרגע הלידה ועד גיל שנה וחצי (בשווי של 240 ₪).
  • משחת החתלה טבעית ומעולה מבית 'אליסיום (elysium Baby)' ושובר הנחה בסך 20% לקנייה באתר.
  • כוס טרמית מהממת למשקאות חמים – כדי לשתות את הקפה חם גם בחופשת הלידה

וכל הטוב הזה רק ב-  475 ₪

מתנה מעולה לעצמך או ליולדת האהובה עלייך

 המטפלים והטיפולים:

ענת תירוש MSc, RD – תזונאית קלינית לתינוקות ופעוטות, תקשורת תזונתית בריאה בין הורים לילדים

המפגש עם ענת יספק הדרכה ממוקדת בנושא תזונת תינוקות. ההדרכה תכלול – כיצד לזהות סימני רעב ושובע, מהן עקומות הגדילה, מהי עליה מספקת במשקל, מעבר למזונות מוצקים.

דן שניידר – .D.O  אוסטאופת לילדים ותינוקות.

הטיפול באוסטאופתיה יעיל בשלל "צרות" אצל תינוקות, וביניהן: כאבים בהנקה, קשיי הנקה (הנקה ממושכת, לא פרודוקטיבית, פטמות פצועות, העדפת צד בהנקה), העדפת צד (ישן תמיד עם הראש לאותו כיוון, מסובב תמיד לכיוון אחד), טורטיקוליס, חוסר שקט, בכי לא מוסבר, "גזים", פליטות מרובות, רפלוקס, עצירות, כאבי גב לאם וכו'.

דייקי גרינברג – Dipl. Ac. רפואה סינית עתיקה.

הטיפול בדיקור סיני וצמחי המרפא הסיניים עוזרים לשיקום מהיר לנשים אחרי לידה ואחרי המאמץ העצום ואיבוד הדם הרב המצריכים שיקום של מערכות הגוף בזמן חופשת הלידה. .

ניתן לטפל בבעיות במערכת השתן, טחורים, מחסור בחלב, כאבים בהנקה, דלקת בשד, כאבים אורתופדיים, כאבי גב, שיקום לאחר לידה בניתוח קיסרי, טיפול בדיכאון או דכדוך לאחר לידה.

ניר יחזקאל – Dipl. CM. מטפל ברפואה סינית, מומחה בילדים ותינוקות.

בעזרת טיפול ברפואה סינית נעזור לתינוק להתגבר על מחלות, כאבים ורגשות שמתלווים אליהם, כמו  אי שקט בתינוקות ("גזים"), בעיות במערכת העיכול- רפלוקס, עצירות, שלשולים, הפרעות שינה, חסימה בתעלת הדמעות, פריחה, אסטמה של העור.

בואו של תינוק חדש לעולם מזמן אתגרים חדשים ודורש בנוכחותו התארגנות מחודשת של הזוג או המשפחה. בפגישה נוכל לעסוק בנושאים הקשורים בהסתגלות לשינויים שלאחר הלידה:

עיבוד חווית ההריון והלידה, לידה טראומתית, מעבר לאמהות ראשונה או נוספת, התקשרות לתינוק, שינויים במצב הרוח לאחר הלידה, מקומו של בן הזוג, אתגרי הורות יחידנית.

ניבי יעקב – IBCLC יועצת הנקה מוסמכת, ייעוץ הנקה קבוצתי במרפאת ההנקה פתוחה בפנדה, ייעוץ הנקה פרטני.

בכל יום ד' בבוקר, בין השעות 10:00-11:30 מתקיימת בפנדה מרפאת הנקה פתוחה. ייעוץ הנקה מסייע מאד באתגרים שונים בהם נפגשת האם המניקה, וביניהם: ביסוס הנקה, כאבים בהנקה, פטמות פצועות, הנקה לפי דרישה, עודף או חסר ייצור חלב, סתימה בצינורית החלב, גודש בשד או דלקת בשד, גמילת לילה, גמילה מהנקה, מעבר למוצקים, פטמות שקועות, תנוחות הנקה.

דארמה יוגה

 

elisium

small-talk

המנשא הנכון