רפואה סינית ברחובות - אישה על מיטה

בצפון מערב רחובות, ליד המכללה האקדמית פרס, יושבת מזה מספר שנים פנדה – מרפאה משפחתית.

מרפאת פנדה היא מרפאת מומחים רב תחומית, שמטרתה לספק למשפחה – להורים, לילדים, לפעוטות ולבני הגיל שלישי – טיפולים רפואיים, טיפולים רגשיים וטיפולים מתוך הרפואה המשלימה – ובכלל זאת – טיפולים ברפואה סינית ברחובות, ממש כאן קרוב לבית.

הרפואה הסינית היא שיטת עתיקה לטיפול במחלות ולרפואה מונעת.

אז אלו תחומים ניתן למצוא ברפואה סינית ברחובות, כאן אצלנו:

רפואה סינית לילדים ותינוקות רפואה סינית לילדים כוללת דיקור סיני, שינוי תזונתי, עיסויים הקרויים טווינא לילדים וגם צמחי מרפא.
רפואה סינית לילדים ותינוקות זו רפואה טבעית, המסייעת בכליה העדינים לילדים להיות בריאים וחסונים יותר, מצמצמת את הצורך בתרופות ומונעת התפתחותן של מחלות כרוניות בעתיד.

רפואה סינית לילדים יעילה במיוחד בטיפול במחלות חום חוזרות, אסטמה, דלקות אוזניים חוזרות, כאבי ראש, קשיי שינה, חוסר תאבון ובררנות אכילה, קשיי קשב וריכוז ומצבים נוספים.

רפואה סינית לנשים, נערות, להריון ולפוריותרפואה סינית לנשים יעילה לטיפול בשלל מצבים, וביניהם – בעיות פוריות, בעיות בהריון, הכנה ללידה, בעיות הקשורות למחזור החודשי, לגיל ההתבגרות ולתקופת המנופאוזה. הטיפול כולל דיקור, צמחי מרפא והנחיות תזונתיות.

רפואה סינית לכאב / רפואה סינית אורתופדית – מחקרים רבים מוכיחים את יעילותה של הרפואה הסינית בטיפול בבעיות אורתופדיות ובהפגת כאבים כרוניים, כמו כאבי גב, כאבי ראש, כאבי אגן, כאבי ברכיים, פיברומיילגיה ועוד.

רפואה סינית לנפש – בניגוד לתפיסה המקובלת במערב, אין התפיסה הסינית מבדילה בין גוף לנפש, ולכן יעילה במיוחד בטיפול במצבים רגשיים להם ביטוי גופני, פיזי, ובמצבים רגשיים בכלל. כך יכולה הרפואה הסינית להועיל במצבים של דכאון, חרדה, תסמונת פוסט טראומטית (PTSD), קשיי שינה (אינסומניה) ומצבים נוספים.

ומיהם המטפלים שלנו ברפואה סינית בפנדה:

ד״ר גלי שטופמן, MD  – רופאה קונבנציונאלית ומומחית לרפואה סינית לילדים, תינוקות ופעוטות

שיזף כהן גלבוע  Dipl. CM – מטפלת ברפואה סינית, מתמחה בנשים, מבוגרים וכאב

גיא פולק Dipl. CM – מטפל ברפואה סינית מומחה בתחום הכאב האורתופדי, אורולוגי ונוירולוגי

ניר יחזקאל   Dipl. CM – מטפל ברפואה סינית, מומחה לטיפול בילדים ותינוקות

דייקי גרינברג  Dipl. CM – מטפלת ברפואה סינית למכאובי הגוף, הנפש והלב